torsdag 17 september 2009

everyday minerales

har skrivit om detta på devote, men jag känner mig inte redo att lämna blogspot riktigt än. Eller om sanningen ska fram fattar jag inte devote. Kalla mig trög.
Nog om det. Everyday minerals, helt gudomligt.
För ett par veckor sedan skrev jag om sheer cover, remember? Jag skrev att jag älskade det osv osv. Jag ljög, kom jag på efter ett par dagas användning. Jag fick finnar av det, och det är ju det sista jag vill ha, det såg konstigt ut under dagen och det luktade konstigt.
Letandet fick fortsätta....

Fick ett tips om everyday minerals, från USA.
Efter några (många) minuter fick jag levaransrapport på mejl "dear Therese, thank you for.... bla bla bla"
och ytterligare några dagar, ungefär 12-13 dagar senare fick jag provkittet. Och jag är fast.
Och borstarna, alltså, babyrumpa på dom.
Frågor eller funderingar? Fråga på :)

Före och efterbild kommer, kanske.........
en bild från i morse kan ni nöja er med. Med min älskling everyday minerals borste.

Inga kommentarer: