lördag 26 september 2009

En lugn lördag



Sitter här och är sjukt jävla hungrig, får vänta på mannen som slutar 5 idag.
Och idag serveras min favorit;
Kalopps!
Jag hade kunnat äta upp en hel gryta själv, och det är utan att överdriva. Jag hoppas jag ätit kalopps tillsammans med marcus innan, annars lär han bli förvånad.
gottgottgottgott!!

var på burlöv center idag också, fikade med mamma och mormor, mysigt om man hade tagit något som var gott! Cheesecake som lukta gammal strumpa och smakade allt annat än dom cheesecake jag tryckt i mig. För övrigt har butikerna otroliga dålig klädstil nu, passar inte alls mig i smaken. Och det jag vill ha är naturligtvis slut. Nä ingen bra shoppingperiod, dock bra för plånboken.
Köpte iofs ett par lårhöga stövlar häromdagen, dyra, men väldigt fina!

1 timme kvar, min magsäck har dragit ihop sig. kramp. aj.
aj, kom igen älskling, hurry hurry!

Inga kommentarer: