söndag 16 november 2008

när man har det kul

fy fasen vilken kväll. Ska försöka sammanfatta allt,
Började med en ursmaskig matbit hos sara, med släkt när hässleholmarna senare droppade in.
Vidare till zlattes lägenhet, 2 våningar över min mormor och morfars för att påpeka de.
Där vi tömde två tequila flaskor pretty fast när vi körde olika lekar, mycket trevligt må jag säga! :)
Klockan närmar sig ett och vi inser att vi mer eller mindre får springa till de sista tåget som gick, och chockad som jag är än idag kom jag över de där staketet utan problem. Jag snubbla inte ens, eller fastnade. Måste vara teuqilan.

väl inne på tåget har vi naturligtvis inte tryckt biljett, men som vanligt klarar man sig, medan de andra får en böteslapp i handen! ;)
När vi stått i kö för att komma in på slakt får vi beskedet att carro inte får komma in, tråkigt som fasen! men nästa gång, när du är 19 :D
har nog aldrig dansat så mycket i hela mitt liv, galet, och galet kul. Hade glömt bort hur jag bara lever livet på dansgolvet och med mina vänner framförallt.

klockan närmade sig 5 och de var dags att leta upp taxi, som slutade med svart taxi och två fick ligga i bakluckan, vilket i detta fallet var Emma och Frida. haha, när jag tänker efter, är jag glad jag sitter här välbehållen, så som han körde.
Vidare till zlattes lägenhet igen, där det blev sammanlagt 1 timmes sömn ungefär och lite mys i högra sidan av sängen. Eller vad säger du sara?

och nu sitter jag här, med äckligt hår, halvt kvarsittande smink, ett örhänge i örat bara och mils långa maskor i strumpbyxorna.
och det blev som vi sa,
"släktmiddag, förfest, utgång, efterfest, sömn?, skallebank, innebandy, mys."
& seriefinal idag, heja mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha underbaaart:D

Anonym sa...

Så jääävla gött :D hahaha ! I högre hörnet?! VAA VADÅ?! ;) <3