lördag 20 december 2008

50 sanningar,

1.jag älskar mina vänner och min familj
2.surar oftast för småsaker
3.jag hatar morgonandedräckten
4.jag är lättlurad
5.har en avtrubbad spegelbild
6.de krävs mycket för att jag ska ge upp något jag verkligen vill
7.jag tycker inte om att ta sprutor.
8.jag tror mina tankar kommer ta död på mig en dag
9.jag har svårt för att ta emot komplimanger
10.mina föräldrar är mina idoler
11.ordet "föralltid" har jag svårt och ta till mig.
12.jag känner ofta igen mig själv i låttexter
13.jag är rädd för att bli lämnad.
14.jag är oftast glad
15.har hatat min hårfärg
16.jag har ett förflutet många inte vet om
17.jag var/är världsmästare på att dölja känslor
18.jag älskar mitt jobb.
19.jag förstår inte hur folk orkar anstränga sig att försöka förstå mig
20.har pollenallergi
21.mamma och jag är skrämmande lika i humöret
22.dricker alltid vatten
23.har alltid kalla fötter
24.får fräknar av solen
25. mina vänner gör mina dagar
26.svårt för att öppna mig för nya människor
27.jag hatar att säga bra saker om mig själv inför andra.
28.jag saknar skolan
29.rädd för vad folk ska tycka och tänka om mig
30.ställer för höga krav på mig själv
31.jag kan fortfarande sakna saker från de förflutna
32.jag är morgonpigg och klarar inte av att använda "snooze"
33.jag tycker att folk som säger "det är insidan som räknas" ljuger.
34.jag älskar julafton och födelsedagar
35.jag har hål i navlen.
36.jag vill ha en lillasyster.
37.jag har spelat innebandy i 6 år
38.jag tänder överallt när jag är själv hemma när det är mörkt.
39.jag älskar min bror som är min bästa vän.
40.jag ångrar saker jag gjort.
41.vill åka till thailand.
42.villl inte vara som alla andra
43.har en vit vattenkoppa på magen
44.godis är min passion
45.jag är sämst på matte
46.jag älskar att skriva ner mina tankar
47.opererat bort mina madlar
48.tecknat på morgonen är ett måste
49.lyckas ganska ofta tynga ner mig själv med ångest
50.har sett "the notebook" 18 gånger

1 kommentar:

Anonym sa...

oh my good..grymt å komma på 50 saker sådär bara..hade tagit mig en evighet haha..ses på ons..tror du tomten kommer då..;)