lördag 13 december 2008

när man ändå har kul

trots att vi inte kom in för att titta på benny benassi blev det ändå en kväll när man nu sitter här o mår som man förtjänar.
en kväll med idoltittande där vi inte minns vinnaren,
ett försök till att få till snygga pepparkakor
och ett försök att släpa sara under armen till malmö.

och visst, vi kom till malmö och sven upptäcker att hon inte har legget i fickan, utan i en påse kvar hos zlatte.
fick sålt våra biljetter igen, och haffade första bästa taxi.
mc donald blev ett stopp på vägen och taxichaffisen fick rök ur öronen när vi klev ut ur taxin och sara kladdat ner både säte, golv och tak.
jag kan egentligen skriva vad jag vill om sara, tror inte hon har någon talan om kvällen! :D

och nu sitter man här,
äcklig som fan och en anders som precis bad min blogg dra åt helvete.
trevligt gäng de här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahah, så jäkla gött :D Vi hade iallafall kul, eller :S ;)

Anonym sa...

"Jag tog iallafall med mig skräpet"