torsdag 4 december 2008

hopplösa vikarier

Jag behöver nog inte ens nämna att denna morgonen när mobilhelvetet ringde 05,00 var väldigt väldigt seg.
Mitt hår såg ut som svinto, gamla rester från mascaran hade trillat ner under ögat, jag såg mer eller mindre ut som en zombie och mina påsar under ögonen hänger ner till knävecken.
ungefär så ja.

men jag slutar ju halv 2 idag, så jag ska inte klaga. tror jag.
har precis legat 40 min på vilan, dock bara vilat 5 min själv då jag fick signe vid min sida.
och jag ska var glad att jag fick henne att somna på dom 35 minutrarna.

sen måste jag bara säga till er att vi gått till chefen och sagt att vi inte längre vill ha alex hos oss, så nu får jag hjälp av Lena ist.
pensionär och totalt uppstressad för minsta lilla.
jag vet inte vad man vill ha,
en slöfock som inte hjälper till eller en som blir helt uppjagad bara barnen inte orkar lyssna på hennes tråkiga sagor och hennes äckligt sega röst?
nog om detta!

skulle ju träna ikväll med carro, ehm..
sitter här och försöker komma på en ursäkt för att slippa......
. . . . . . .
jag är trött?
räcker de?

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha du slapp:D Jag också...men fetet bara sväller och sväller och nu ser de ut som jag är i 7 månaden..:/