söndag 29 mars 2009

crazy as this

nu är både carro och jag vakna, efter 4 timmars sömn.
normalt? nä.
jobb imon, det är man ju så förbannat sugen på nu vill jag lova.

hur var då kvällen igår kväll, i natt, i morse.
tja, började i landskrona och slutade i hbg.
efter ett x antal shottar och drinkar tog vi tåget till hbg där vi träffa brunbrända P.

efter en stund börja carros och mina hjärnceller jobba i alla fall lite, och vi börja fundera på hur och när vi skulle ta oss hem, eftersom sista tåget redan gått för flera timmar sen.
"jag vet! vi tar bussen tillbaka till landskrona och sen tar vi taxi hem, skitbra!"
så mycket kom vi fram till.
när vi väl satt på bussen börja frågorna komma.
"stannar denna på stationen, var i landskrona stannar den, vi hittar inte i landskrona!"
innan ett busstopp kom vi på att bussen går ju för fan på fel håll. så snabbt av nu när vi alla fall vet var vi befinner oss.
haffa en taxi och fick värma sina isbitar till fötter så gott de gick eftersom taxichaffören hade istid inne i bilen.

jag sket i mina 10 cm höga klackar igår, blev ändå klackar med öppen tå.
ett tips: ha inte det när det känns som minusgrader ute. tro mig.
man ångrar sig. redan efter 10 min.

frukost?
ja tack!

Inga kommentarer: