måndag 30 mars 2009

I wanted you to fight for me

I wanted you to say,
that there's no one else that you could ever be with,
that you'd rather be alone than without me.


dagen började som sagt skit.
satt i soffan ett bra tag, kände hur ögonen svullnade och hur all panik höll på och ta över helt.
samlade krafter, tog djupa andetag.
tittade mig i speglen, "för fan, ta dig samman"
en toffs på huvudet, lite mascara för att dölja sen iväg till jobb.

och där möttes jag av världens mysigaste kram, och den gjorde min dag.
satt nog där och kramades i 20 minuter.

jag tänker inte göra denna dagen värre, jag köpte skorna.
sen om jag ska behålla dom eller inte får vi se.
kommer bild senare så kan ni få avgöra!

ska ner och sola nu, sägs vara bra för själen.

1 kommentar:

Carro sa...

Kramkramkram<3