lördag 28 mars 2009

nya i samlingen



visst är dom fina och titta på?

7 kommentarer:

Anna sa...

Fina! :)

Och myskissekatt i bakgrunden åxå :D

Anna sa...

Det är nog inga problem. Hur hög klack kan det vara? 7 cm? Mina favoriter är 8 cm och dom kickar rätt så mkt ass ;) (fast man får nästan gå på painkillers dagen efter för att man har så ont i fötterna hihi).

Katter är mys jue! Saknar mina små drägg så fort jag ser en katt :/

Anna sa...

Va?!! 10 cm?! Ja, i såfall får du nog öva lite innan du slår klackarna i taket på riktigt ^^. Dom ser lägre ut än vad dom är. Men snygga var dom!

Katt ja.. Om jag bara hade haft tid att ha en hemma.. Ett litet ulligt monster som klöser sönder mina möbler, kissar på golvet och tror att det är ok att bita mig i tårna när jag ligger och sover. Ehh.. JA TACK!! :D

Anna sa...

Nej men usch.. Fy katten.. Hihi.. Ingen höjdare direkt nej.. Kom att tänka på "pizzan" som någon hade lagt precis där vi satt och käkade inatt.. Det vände sig snabbt i magen där.. Isch..

Är det dina egna naglar förresten? Såg någon bild på det längre "ner". Jättefint gjorda iaf.

Anna sa...

Åhh, najjs :) Jag har lyckats sabba mina naglar, inte skoj när dom var så perfekta.. :/ Tålamod är inte min grej ^^.

Tack så mkt! Den sattes på plats i november - 07. Jag visste inte vad jag ville ha för typsnitt på texten så jag gjorde egna tecken. Proud of it! Kul med något eget som ingen annan har åxå :) Det blev väl lite Victoria Beckham över hela grejen, men jag är supernöjd!

Första tatueringen jag gjorde var en hyllning till mamma. En fjäril som står för frihet. Vill göra fler, lätt att fastna i det ;)

Du har inga tatueringar sen innan alls eller?

Anna sa...

Tehe, mina naglar blir stenhårda och när dom går av så blir man nästan gråtfärdig. Jag är lite småklumpig som inte filar ner dom istället.

Absolut, det är jag :) Det är en Robbie-låt, Eternity står det. En låt som står för saker som jag vill bära med mig i en evighet ^^.

Jag blev lite sur när mamma fick presentkort för att tatuera sig före mig. Hon gjorde en fjäril på skulderbladet och när jag inte kunde bestämma mig för vad jag skulle göra och hade tid bokad, så fick det bli en fjäril. Mamsen är frihet för mig :)

"Non solus"? Latin va? Men jag vet inte vad det betyder :D

Anna sa...

Ahh! Ok. Aldrig ensam, det var rätt smart. (jäjj, nu stack solen fram sitt gula nylle!!)

Min fjäril sitter till höger om svanket, så alla mina tatueringar sitter "där bak". Jag får ställa mig och glo i spegel om jag ska se dom. Nu vill jag göra något som jag kan se utan spegel, vad vet jag inte och jag vet inte vart jag vill sätta nästa heller. Hade plan på noterna och texten till låten Angels förra året, men jag la det på is.

Kanske blir något på handleden för min del åxå. Något i stil med; "Aliquando et insanire iucundum est". (ibland är det skönt att få vara galen). Och det stämmer så himla bra på mig ^^.